BALATON

POS-tervezés

NYeremény fesztivál

Ügyfél : Nestlé Magyarország

A Balaton márka kommunikálása, erősítése a promóció segítségével. Új, különleges megoldások extra POS-eszközök tervezésénél.

Rövid történet:
Koncepció: „balatoni lángosos” életérzés. A kapott key visualt egy extra koncepciós elemmel egészítettük ki – egy jó értelemben vett tipikus és mindenki számára felismerhető lakóautó → egyértelmű és gyors asszociáció.

A kiegészítő koncepció sajátosságai - avagy miért segít nekünk a „balatoni lángosos” életérzés:
• ugyanazt jelenti a magyar közönségnek,
• kötelező velejárója a nyárnak,
• a Balatonhoz köthető,
• reakciót vált ki

→ a márkaélmény fokozása → márkakötődés, márkaszeretet megtámogatása
     Mert a promócióval nem csak nyereményeket adunk, hanem emlékeket felhasználva impulzust is kiváltunk.

Hívószavak: Balaton, nyár, kaland, jó emlékek, együtt, utazás, élmény

2020 IS All Rights Reserved